Verkkokaupan ja kaupan toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot: Voimassa 12.12.2018 alkaen.

Yleistä


Verkkokaupan tuotteita myy: Tanssiva Enkeli Oy,

Y-tunnus FI 2607576-4

Postiosoite : Peltotie 7, 18200 HEINOLA

p. 040 952 3341

Sähköinen posti: Yhteydenottolomake löydät etusivultamme: www.tanssivaenkeli.fi

Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen, EU-alueelle ja sen ulkopuolelle jolla on pankkitili. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassaolevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Virallinen kirjeenvaihto on sähköposti tai (verkko)kauppapalautuslomakkeemme!  (Voit pyytää tekstiviestinä s-postiosoitteemme!)


Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Lähetystavat

Valittavana on useita lähetysmuotoja. Valinta riippuu tuotteen painosta ja koosta

Kirjeitse: Ohuet tuotteet kirjepostitse ja hinnoitellaan painon mukaan 50g, 100g ja enintään 250 g. Paksuus enintään 3 cm.

Pikkupaketti eli XXS: Ohuet tuotteet (paksuus enintään 3 cm) ja paino enintään 2 kg. toimitus kotiin postiluukkuun tai -laatikkoon (normaali postijakelussa).


Paketti: Tilaa vievät ja ostokset joko postiin tai pakettiautomaattiin (smartpost).

Kotipaketti: Ovelle asti toimitus.

Kassajärjestelman antaa sinulle automaattisesti käytössä olevat vaihtoehdot.

Mikäli valitset kirjeen, emme ota vastuuta lähetyksen perilletulosta.

Pikkupaketti ja Postipaketti: lähetyksiä voit seurata lähetystunnuksella: www.posti.fi

Lähetämme tilauksestasi aina erillisen postin lähetystunnuksen s-postitse tai tekstiviestinä, jolla voit seurata lähetystä - koskee myös pikkupakettia! Postin lähetys on yleensä seuraavana arkipäivänä klo 16 jälkeen noudettavissa postista tai postiautomaatista saamasi tekstiviestin avulla. TARKISTA siis antamasi puhelinnumerosi!!!!

Kotipaketti toimitus ns. ovelle paketti: Posti ottaa Sinuun yhteyttä ennen toimitusta ja sopii kanssasi jakeluajankohdan - sovittavat jakeluajat vaihtelevat alueittain klo 09.00-21.00 välillä. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksella, jonka toimitamme sähköpostiisi ja kännykkääsi kun tavarat lähtevät kuljetukseen.


Maksaminen

Maksu suoritetaan maksamalla ostoskorin sisältö kotimaisessa kassapalvelussa.

Onnistuneen maksusuorituksen jälkeen saat automaattisen tilausvahvistuksen.

Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää oikean kirjoitetun sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.


Toimitustavat ja saatavuus

Tarkistamme 1-2 arkipäivän sisällä tilaamanne tuotteen varastotilanteen ja oikean lähetystavan. Mikäli asiakas on valinnut väärän lähetystavan/lähetysmaksun, ilmoitamme siitä asiakkaalle s-postitse.

Mikäli tilaamasi tuote / tuotteet ovat varastossamme lähetämme sen / ne ensitilassa. Lähetysajankohdasta saat ilmoituksen sähköpostitse. Postipaketista saat postin seurantatunnuksen  ja voit seurata missä tilauksesi on (www.posti.fi).

Jos tilaamasi tuote / tuotteet eivät ole varastossamme, ilmoitamme arvioidun toimitusajan. 
Saatuamme tuotteen / tuotteet, lähetämme tilauksesi ensitilassa. Lähetysajankohdasta saat ilmoituksen sähköpostitse.

Suomen ulkopuolelle menevät toimitukset

kassapalvellussa on valittavissa Eesti ja Ruotsi.

Muihin maihin ota yhteyttä! Toimituskulut lisätään postin hinnaston mukaisesti.


Toimitusaika

Varastotuotteen toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1 - 3 arkipäivää.

Jos tuote ei ole varastossamme saat arvioidun toimitusaika ja voi olla  5 - 60 pv.

Erikoistilaukset toimitusajat ovat 30 - 90 pv.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan pyynnöstä s-postitse tilaajalle.

Palautus ja vaihto-oikeus

Termit:

a) Peruutus-/ palautusoikeus / kaupan purku

b) Vaihto-oikeus


a) Peruutus-, palautusoikeus tai kaupan purku ja sen palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa ja palauttaa tilauksesi 14* vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja koske myös tarjoustuote / poistotuote / kampanja. *(01.12 - 21.12 välisenä aikana tilatut tuotteet 30 pv.!)

Toimitetun tuotteen palautuslomakkeeseen sinun tulee merkitä nimesi, tilausnumero, tuote ja se tulee lähettää tuotteen mukana postitse alla olevaan palautusosoitteeseen tai liikkeeseen. Tuote tulee palauttaa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa oheistuotteineen kuten kenkäpussi, haljasnahkapalat yms.

Palautuskustannukset ovat asiakkaan!

Jos toimituksessa on valmiina palautuskortti, palauttaminen on sinulle vaivatonta ja veloittamamme paketin palautusmaksu ja sen hinta on sama kun esim. maksamasi lähetyskulut postipakettille (7,95 €).

Ovellepaketista veloitetaan myös yli menevä osa lähetyskuluista (menosuuntaan)

Tarjoustuotteen palautuksessa palautetaan ainoastaan asiakkaan maksama tuotteen hinta!


Omatoiminen palautuskustannus:

Postin palautusmaksut omalla kustannuksella ovat edullisin jos ostat postin verkkokaupasta!

Pikkupaketti 3x25x35 cm enint. 2 kg Hinta 5,20 €

S-paketti 11x36x60cm enint. 35 kg Hinta 5,90 €

M paketti 19x36x60 cm eneint. 35 kg Hinta 7,90 €

Hinnasto 1/2018. Tarkista hintamuutokset www.posti.fi

R-Kioskilla on välillä tarjouksia ja matkahuollon kauttakin voit palauttaa omin kustanuksin.


Peruutus-/palautusoikeus ei koske:

- avattuja sinetöityjä cd- / dvd-levyjä

- hoitoaineita ja -tarvikkeita

- erikoistilauksia (mittatilaukset, eri värisenä tilatut)

- hygieniatuotteita

- käyttöön otettuja tuotteita


Postiennakkona tai lunastusmaksulla (matkahuolto) lähetettyjä palautuksia emme ota vastaan! 



Mikäli tuote on vaurioitunut tai oheistuotteet ovat jääneet palauttamatta, pidätämme oikeuden vähentää arvonalennuksen palautettavasta summasta.

Palautusmaksu suoritetaan viimeistään 7 vrk kuluessa tuotteiden palautumisesta.

Lisää palautuksista löydät postin sivulta:

https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

Ilmoita osoitteemme lisäksi puhelinnumeromme!


b) Vaihto-oikeus

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tilauksesi 14* vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

*(01.12 - 21.12 välisenä aikana tilatut tuotteet 30 pv.!)

Vaihtaessasi tuotetta lähetämme sen uudestaan ilmaiseksi jos sen yksittäinen tuotearvo on yli 10€. 
Tämä koskee ainoastaan samasta mallista eri koko ja normaalihintaista tuote!

Mikäli vielä sen jälkeen palautat myös vaihtotuotteen pidätämme palautusmaksuista vaihdon aiheuttamat toimituskulut (kts. a) Peruutus-, palautusoikeus tai kaupan purku ja sen palautusehdot). 


Palautusmaksusta tai -tavasta huolehdit itse!

Jos yhden tuotteen  hinta on 90€ ja yli palauttaminen ja uudelleen (eri koko) lähettäminen on ilmainen.  Lähetyskortin alta löydät "Helposti koodi"!

Tarjoustuotteen kohdalla veloitetaan aina toimitus- ja palautuskulut jos yhteenlaskettu tai yksitäistuotteen hinta on alle 90 €


Lunastamaton paketti/ 
lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole toimitettu erillistä palautuslomaketta, perimme 25 euron maksun.

Lisää infoa löydät postin sivulta:

https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/

 

Palauttaminen

Tuotteen pakkaamista palautusta varten:

Huolellisesti! Samalla tavalla kuten olet sen saannut ja myös siihen kuuluvaan oheistuote! Esim. kenkien kohdalla mahdollinen kenkäpussi, korkolaput jne. 

Kenkien kohdalla kannat ulkolaitoihin päin ja kengät lomittain laatikkoon mukana oleva suojaperin käyttäen.

Täyttää palautuslomakkeen ja laittaa mukaan. 

Teippaa laatikko / pussi kiinni. 

Poistaa kaikki postin laitamat tarrat laatikosta/pussita kuten myös lähetyskortti! Teippaa (oma) postin lähetyskortti laatikkoon/pussiin tai kirjoita helposti koodi laatikkoon / pussiin.

Osta palautuskortti tai helposti koodi: Palautustiedot: Tanssiva Enkeli Oy. Peltotie 7, 18200 HEINOLA, p. 040 952 3341

Koko toimitusprosessi tapahtuu sähköisesti joten ilmoita puhelinnumeromme lähetystiedoissa!

Ilmoita meille s-postitse lähetystunnus JJFI..... ja tarvittaessa tilinumerosi IBAN muodossa. Säästä postilta saadun kuitti jos lähetät omalla kusannuksella!


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Otsikko kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.


Toimitus- ja valmistusvastuu

Tanssiva Enkeli Oy on maahantuoja, eikä ole vastuussa tehtaiden toiminnasta ja tuotteiden saatavuudesta ja niiden toimitusajoista ns. force majeur = ylivoimaisen esteen sattuessa.


Kaupan purku

Tanssiva Enkeli Oy:llä on oikeus olla toimittamatta tai myymättä tuotetta kuluttajalle tai oikeus purkaa tehty kauppa, jos kuluttaja;

- ei noudata toimitusehtoja tai kuluttajasuojanlaki.



Oikeutesi ja velvollisuutesi


Jos tahdot lisää tietoja oikeuksistasi ja velvoitteistasi www.kkv.fi (http://www.kkv.fi)

Tanssiva Enkeli Oy