Tervetuloa Tanssivan Enkelin kotisuvuille ja verkkokauppaan.

Tanssivasta Enkelistä laadukkaita tanssitarvikkeita jo vuodesta 2006!


Ilmainen toimitus, jos

- tilauksesi arvo on yli 55 euroa ja lähetys XXS pikkupakettina.

- tilauksesi arvo on yli 95 euroa ja lähetys tavallisena postipakettina.


Alennukset

- yli 250 euron tilauksissa 10 % alennus koodilla 250. 

- yli 500 euron tilauksissa 12,5 % alennus koodilla 500. 

- jos olet yhteistyötanssiseuramme jäsen, kysy alennuskoodi tanssiseurasta.


Myymälä

Tanssiva Enkeli Oy:n myymälä on osoitteessa Peltotie 7, 18200 Heinola.

Avoinna sopimuksen mukaan!

Puh. 040 952 3341

Myyntitapahtumia

Voit tilata Tanssiva Enkeli Oy:n myymään tanssikoululle tai tanssipaikalle!


Tulevat myyntitapahtumat 2024:


ke. 28.2.24

Salon seuratanssiklubi, Hermanin koulu. klo 18.30-20.00 Ennakkotilaukset ti 272.  klo 10 mennessä


Varastomyymälä, Heinola

on auki sopimuksen mukaan. Soita tulostasi.


Espoo, Nöykkiö:

pe-su ennakkoon tilatut tuotteet.







Kysymyksiä tai ehdotuksia?

VERKKOKAUPPAEHDOT

Voimassa 01.11.2022 alkaen.

            1 Yleistä

Tuotteita myy: Tanssiva Enkeli Oy,

Y-tunnus FI 2607576-4

Postiosoite: Peltotie 7, 18200 HEINOLA

p. 040 952 3341 (klo 9-21)

Virallinen yhteydenpito: Sähköposti tai yhteydenottolomake. Yhteydenottolomake löytyy etusivulta www.tanssivaenkeli.fi.

Myymme tuotteita Suomeen, EU-alueelle ja sen ulkopuolelle täysi-ikäisille yksityishenkilöille, joilla on pankkitili. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


            2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin. Tuotteen hintaan lisätään lähetyskulut valitsemasi lähetystavan mukaan. Poikkeuksena on yli 50 euron pikkupaketti (XXS) ja yli 90 euron paketti, joiden toimitus on ilmainen. (Lähetystavoista tarkemmin kohdassa 3.)

Asiakkaan tilatessa verkkokaupasta hänen edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen voimassa oleviin verkkokauppaehtoihin.

Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.


            3 Lähetystavat

Valittavana on useita lähetystapoja. Valinta riippuu tuotteen painosta ja koosta.

  1. Kirje:                Ohuet tuotteet voidaan toimittaa kirjepostitse ja ne hinnoitellaan painon mukaan 50 g,   100 g ja enintään 250 g.  Paksuus enintään 3 cm.


  2. Pikkupaketti     (XXS): Ohuet tuotteet (paksuus enintään 3 cm) ja paino enintään     2 kg. Toimitus kotiin postiluukkuun tai -laatikkoon (normaalissa postijakelussa).

  3. Paketti:           Tilaa vievät ostokset joko postiin tai pakettiautomaattiin     (Smartpost).

  4. Kotipaketti:     Ovelle asti toimitus.

  5. Nouto:             Sovittavissa Heinola / Lahti / Helsinki / Espoo.

Kassajärjestelmä antaa automaattisesti käytössä olevat vaihtoehdot.

Mikäli asiakas valitsee toimitustavaksi kirjeen, emme ota vastuuta lähetyksen perilletulosta.

Pikkupaketti (XXS), paketti ja kotipaketti: Lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella (www.posti.fi). Lähetämme asiakkaalle sähköpostitse tai tekstiviestinä erillisen postin lähetystunnuksen, jolla voi seurata lähetystä. Postin lähetys on yleensä seuraavana arkipäivänä klo 16 jälkeen noudettavissa postista tai postiautomaatista saamasi teksti- tai sähköpostiviestin avulla. Asiakkaan tulee TARKISTAA antamansa puhelinnumero ja sähköpostiosoite tilatessa!

Kotipaketti-toimitus eli ns. ovelle-paketti: Posti ottaa asiakkaaseen yhteyttä ennen toimitusta ja sopii jakeluajankohdan - sovittavat jakeluajat vaihtelevat alueittain klo 9-21 välillä.


            4.Maksaminen

Maksu suoritetaan maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassapalvelussa. Maksutavaksi tulee valita VERIFONE BLUECOMMERCE, jota klikkaamalla saa esiin kotimaiset verkkopankkimaksutavat. Korttimaksu ei ole mahdollinen.

Onnistuneen maksusuorituksen jälkeen asiakas saa automaattisen tilausvahvistuksen.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikein kirjoitetun sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Laskuvaihtoehto eli INVOICE ONLY FOR INTERNATIONAL ORDERS on tarkoitettu ainoastaan Suomen ulkopuolelta tulleille tilauksille ja tilaajille, joilla ei ole suomalaista pankkitiliä. Lasku lähetetään sähköpostitse ja tilaus toimitetaan, kun lasku on maksettu.

           

            5 Toimitus ja saatavuus

Tarkistamme 1-2 arkipäivän sisällä tilatun tuotteen varastotilanteen ja oikean lähetystavan. Mikäli asiakas on valinnut väärän lähetystavan / maksutavan, ilmoitamme siitä asiakkaalle sähköpostitse.

Varastotuotteen toimitusaika Suomeen on toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää.

Jos tuote ei ole varastossa, ilmoitamme arvioidun toimitusajan.

Erikoistilausten toimitusajat ovat 30-90 päivää.

Saatuamme tuotteen / tuotteet, lähetämme tilauksen ensi tilassa. Ilmoitus lähetysajankohdasta toimitetaan sähköpostitse.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan asiakkaalle.

            6 Peruuttamisoikeus 

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa sopimus (tilaus) 14* vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisoikeus koskee myös tarjoustuotteita / poistotuotteita / kampanjatuotteita. *(1.12. - 21.12 välisenä aikana tilatuilla tuotteilla peruutusoikeus on 30 pv.!)

Asiakkaalla on peruuttamisajan kuluessa myös oikeus vaihtaa tilaamansa tuote saman mallin eri kokoon.

Peruuttamis- ja vaihto-oikeus ei koske:

- sinetöityjä cd- / dvd-levyjä,

- hoitoaineita ja -tarvikkeita,

- erikoistilauksia (mittatilaukset, eri värisenä tilatut),

- hygieniatuotteita ja

- käyttöön otettuja tuotteita.


            7 Ohjeet peruuttamista varten    

Jos asiakas käyttää kohdan 6. mukaista oikeuttaan peruuttaa sopimus (tilaus), hänen tulee palauttaa tilaamansa tuote/tilaamansa tuotteet myyjälle.

HUOMIO! Asiakas maksaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvat lähetyskustannukset!

Asiakkaan tulee noudattaa alla olevia ohjeita tuotteen peruuttamisesta ja palauttamisesta. Ohjeet koskevat soveltuvin osin myös tuotteen vaihtoa.

Ks. myös kohta 8. suorituksista (maksun palautus, lähetyskustannukset palautettaessa tuote) peruuttamistilanteissa.     

               a Peruuttamislomakkeen täyttäminen

Asiakas saa tuotteen toimituksen yhteydessä peruuttamislomakkeen. Peruuttamislomaketta tulee käyttää sekä palautettaessa että vaihdettaessa tuote.

Asiakkaan tulee täyttää peruuttamislomakkeeseen nimi, tilausnumero ja tuotetiedot. Peruuttamislomake tulee lähettää tuotteen mukana myyjälle.    

               b Tuotteen pakkaamis-ja lähetysohjeita

Tuote tulee palauttaa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa oheistuotteineen kuten kenkäpussi, haljasnahkapalat yms.

Tuote ja siihen kuuluvat oheistuotteet tulee pakata huolellisesti samalla tavalla kuin ne oli pakattu vastaanotettaessa tuote! Esim. kenkien mukana tulee pakata mahdollinen kenkäpussi, korkolaput jne. Kengät tulee pakata laatikkoon lomittain, kannat ulkolaitoihin päin käyttäen mukana olevaa suojapaperia.

Peruuttamislomake tulee täyttää ja laittaa mukaan laatikkoon / pussiin käyttäen ensisijaisesti alkuperäistä pakkauslaatikkoa / kuplapussia. Mikäli laatikko on liian suuri, se tulee pienentää palautettaville tuotteille sopivaksi.

Pakkauksesta tulee poistaa kaikki aiemmat postin tarrat ja lähetyskortti. Laatikko / pussi tulee teipata kiinni ennen uuden lähetyskortin liimaamista paketin / pussin päälle. Uusi lähetyskortti tulee teipata laatikon / pussin päälle tai kirjoittaa postin helposti-koodi laatikkoon / pussiin. 

Asiakkaan tulee ilmoittaa sähköpostitse myyjälle postin lähetystunnus (JJFI…..) ja tarvittaessa tilinumeronsa IBAN-muodossa. Postilta, Matkahuollosta tai muulta kuljetuspalvelun tuottajalta saatu kuitti tulee säästää!


               c Palautusyhteystiedot ja-tavat

Tanssiva Enkeli Oy, Peltotie 7, 18200 HEINOLA, p. 040 952 3341.

Myös Tanssiva Enkeli Oy:n puhelinnumero tulee ilmoittaa lähetystiedoissa!

Asiakas voi lähettää palautettavan / vaihdettavan tuotteen postitse, Matkahuollon kautta tai R-pakettina (R-kioskin kuljetuspalvelu). Myyjältä voi tiedustella muita mahdollisia tapoja palauttaa tuote.

Postitse palautettaessa tulee mainita R-kioski Heinolan tori, ellei asiakas valitse kotipakettia.


HUOMIO! Postiennakkona tai lunastusmaksulla (Matkahuolto) lähetettyjä palautuksia tai vaihtoja ei oteta vastaan!

Lisää palautuksista postitse löydät postin sivulta: https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palautapaketti/


            8 Suoritukset peruuttamis- ja vaihtotilanteissa

               a Maksun palautus
    

Asiakkaan palauttaessa tuotteen peruuttamisoikeutensa nojalla myyjä suorittaa palautusmaksun asiakkaan ilmoittamalle tilille 7 vuorokauden kuluessa siitä, kun tuote/tuotteet ovat palautuneet myyjälle ja myyjä on tarkistanut tuotteen kunnon. Asiakkaan tulee ilmoittaa tilinumeronsa myyjälle IBAN-muodossa sähköpostitse maksun palauttamista varten.

Tarjoustuotteen ja alennuksella ostetun tuotteen palautuksessa palautetaan ainoastaan todellisuudessa maksettu tuotteen hinta. Lisäksi palautetaan lähetyskulu, jonka asiakas on maksanut tilatessaan tuotteen. Poikkeuksena on kotipaketti, jolloin ei palauteta kotitoimituksesta aiheutuneita tavallisen kirje- tai pakettihinnan ylittäviä lähetyskuluja.

Jos alennus perustuu siihen, että useamman tuotteen tilauksen yhteisarvo ylittää alennusoikeuden rajan ja asiakas palauttaa osan tuotteista niin, että tilauksen arvo jää alle alennusoikeuden määrän, palautuksesta vähennetään saatu alennus kokonaisuudessaan.

Esimerkki: Tilauksen arvo on 260 euroa. Asiakas käyttää hyväksi alennuskoodin ja saa 10 % paljousalennuksen. Asiakas palauttaa osan tilaamistaan tuotteista, jonka jälkeen tilauksen arvo jää alle paljousalennukseen oikeuttavan 250 euron. Asiakas menettää saadun paljousalennuksen kokonaan ja hänelle palautetaan tuotteen hinta, josta on vähennetty koko paljousalennus.

Jos asiakas on saanut ilmaisen toimituksen tilattuaan tuotteita yli 50 euron pikkupakettina (XXS) tai yli 90 euron pakettina ja hän palauttaa osan tuotteista niin, että lopullinen tilausarvo laskee alle 50 / 90 euron, asiakkaalle palautetaan tuotteen hinta, josta on vähennetty pikkupaketin tai paketin lähetyshinta.

Mikäli tuote on vaurioitunut tai oheistuotteet ovat jääneet palauttamatta, myyjä pidättää oikeuden vähentää arvonalennuksen palautettavasta summasta.

Mikäli asiakas palauttaa kertaalleen vaihdetun tuotteen ja myyjä on maksanut omalla kustannuksellaan vaihdetun tuotteen lähetyskulun, myyjä pidättää palautusmaksusta vaihdetun tuotteen lähetyskulun.


               b Lähetyskustannukset palautettaessa tuote.

HUOMIO! Asiakas maksaa tuotteen palauttamisesta aiheutuvat lähetyskustannukset!

Poikkeus vaihtotilanteissa: Jos asiakas on tilannut yhden, yli 90 euron normaalihintaisen tuotteen, jonka hän haluaa vaihtaa saman mallin eri kokoon, hän voi pyytää myyjältä helposti-koodin tai itse tulostettavan lähetyskortin, jolloin tuotteen palauttaminen ja saman mallin eri koon lähettäminen uudelleen on asiakkaalle maksutonta. 


            9 Lunastamaton paketti

Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole toimitettu erillistä peruutuslomaketta, palautetaan tuotteen hinta vähennettynä 25 eurolla.

            10 Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai tuote ei muuten vastaa tilausta/sopimusta, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä myyjälle ensisijaisesti sähköpostitse 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ja katoamistilanteissa myyjän ilmoittamasta lähetyspäivästä lukien.

Tuotteen virheeseen sovelletaan kuluttajansuojalain säännöksiä tavaroita koskevasta virhevastuusta (5 luku). Asiakkaan tulee reklamoida myyjälle virheestä ensisijaisesti sähköpostitse ja odottaa myyjän vastausta ennen tuotteen palauttamista takaisin myyjälle.

Asiakkaalla on myös mahdollisuus saattaa kulutustavaran kauppaa koskeva riita kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Kuluttajariitalautakunnan nettisivulla ohjeistetaan toimimaan seuraavasti:

 ”Tee ensin reklamaatio eli virheilmoitus yritykselle, jota asia koskee. Ota sen jälkeen yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Jos riita ei sielläkään ratkea, tee vasta sitten ratkaisupyyntö kuluttajariitalautakuntaan.”

Lähde: https://www.kuluttajariita.fi/fi/index/ostajalle_1.html#


Lisätietoja kuluttajan oikeuksista ja velvollisuuksista löytyy Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta.

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/


            11 Toimitus- ja valmistusvastuu

Tanssiva Enkeli Oy on maahantuoja eikä ole vastuussa tehtaiden toiminnasta, tuotteiden saatavuudesta tai niiden toimitusajoista ns. force majeur -tilanteissa eli ylivoimaisen esteen sattuessa.

Tanssiva Enkeli Oy, Peltotie 7, 18200 HEINOLA 

Y-tunnus FI2607576-4

Puh. 040 952 3341 ma-su klo 9-21